Panic.

Idag är det exakt en vecka kvar till studenten och idag haar jag och mamma bakat en massa toscakakor i samband med min solning. (Sprang ut på gräsplätten och solade så fort jag hade tiden emellan bakningen) Jag är helt slut efterbakningen p.g.a av några felsteg och ändå är det SÅÅÅÅÅ MYCKET TILL SOM SKA LAGAS OCH BAKAS och jag tror seriöst att jag kommer dö av all panik som sakt börjar krypa i nerverna på en.

Måste bara lämna lite snabb info om gårdagen butiskpartaj på Lustgården som jag, Carro, Matilda och Sofia var på.
Den inleddes med presentation av en helmassa saker som Lustgården hade ja, oljor och andra smaskiga och ritkigt roliga saker. Det bjöds på dricka och olika tilltugg. En mycket rolig och värd kväll.

På lördag ska jag nog gå på min allra sista skiva på Göteborgs nation. Jag ser verkligen fram emot den här kvällen trots att jag som vanligt har problem vilka skor jag ska ha. (Jag vägrar att ha de högklackade skorna jag hade på de senaste skivorna) Jag har liksom gett upp att vara kvinna på det sättet. Jag skiter om det är coctailtema, jag tror jag ska spåra lite och köra förra fredagens tema "Ursäkta, jag har kommit fel"

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback