Paus.

Jag tar en paus från allt donande.
Jag håller på med mitt rum, fixar och möblerar om. Men jag får ju aldrig till det! Det blir aldrig lika snyggt som den dagen då Julia och Ester hade gjort om hela mitt rum på min födelsedag. Bah, ångrar mig att jag en gång ändrade det efter.

Ikväll trodde jag skulle på min sista skiva, dessvärre måste jag på en till imorn. Och ja, dessvärre, (dessvärre till ännu en fest? ja, brennan säger dessvärre) Jag har kommit underfund med att skivor inte är det roligaste. Det är precis som en vanlig krogkväll på vilken vardag som helst då olika sortser människor är samlade. Och oftast (om det inte är ens egen skiva) så känner man bara några stycken.
Men ikväll vet jag att det är många jag känner, dessutom är det väldigt bra och härliga människor som ska ut, så jag e taggad!! Bl.a blir det Carro, Johan, Adam, Patrik Lind, Chirstoffer, Patrik och några till. Sen på skivan möts man ju upp av min skönaböna Maja. Coz she is the reason I'm coming tonight!

Oj! Nu ringer äggklockan för pajerna jag håller på göra i all röra inför sutdenten.

5 DAGAR KVAR!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback