Ridiculous.

Men det här är ju löljigt! Om mindre än en hel månad tar jag studenten. Och jag har så sjuuukt mkt att göra så att jag bara bryter ihop och springer in i väggen hela tiden. Hur mycket jag än försöker göra så blir bördan aldrig tyngre! Och bloggen hinner jag knappast med (förutom idag).
Men jag är glad att det finns de människor som ändå lyser upp små stunder av vardagen. Idag var det M som lyckades. Hon har skrivit en låt om mig. Hon skickade texten över msn och lovat att sjunga den för mig när vi ses i skolan.

Den lyder såhär:

Punkar fia,

Vad gör du nu,

Sitter du och bloggar,

Eller spelar du boll?

Punkar fia, du bor uti buschen,

Punkar fia ska du bli vuxen?


Du partar för mycket,

Du pratar för mycket,

Men du är en riktig kompis.

Puuuuuuuunkar fia,

Puuuuuuuunkar fia.

image343

Det var som om det var igår,

du permaneta ditt hår,

Det blev risigt sen,

Men jag tror inte du gör om det igen.


Puuuuuunkar fia,

Vad gör du nu?

Sitter du och bloggar?

Eller spelar du boll?

Punkar fia, du är helt galen,

Punkar fia, du passar in på festivalen.


Du är ett sexfreak,

Men det hör inte hit,

För det min vän,

Får du själv ordna sen,

Efter min sång.


Puuunkar fia,

Vad gör du nu?

Sitter du och bloggar?

Eller spelar du boll?

Puunkar fia, du har ingen koll,

Puuuunkar fia, men du e rock'n'roll                                                                                                  [crazy pic, I know]

Puuuunkar fia, puunkar fia,

Skänk mig en tia, så är du snäll.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Hej nu är de ja igen, va fin du är på bilden punkar fia, den va ju bra, hoppas du tar de lite lungt men men jag vet hur du känner.
lilla gumman, många kramar till dej från mej Eva W

2008-05-06 @ 23:30:16

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback