Sjuk.

Jag börjar detta inlägg med att berätta att jag är  s j u k. Vilket är mycket deprimerande. Idag har vi fotbollsmatch mot Tärnsjö och nu kan jag ju inte vara med. Hursomhelst, man kan ju inte få allting som det brukar sägas.
Jag tänkte då summera min helg vliket har varit rätt mys.


Chill' and Grill
I fredags grillade vi hemma hos Fredrik. Det var jag, Christoffer, Julia, Matilda, Daniel, Caroline, Maria, Marika, Josse och Elin. Det var riktigt trevligt de jag pratade med i alla fall. Vi begav oss till Williams som blev en aning sämre (jag var lite tjurskallig p.g.a vissa saker)






Blomplockning
Dagen efter spenderades med Christoffer och de mest aktuella var våran blomplockning! Vi gick ute i skogen utanför mig och plockade en stor bukett liljekonvaljer till våra mammor i morsdag present. Dom luktar ju så gott!
Det som var lite synd att Christoffer glömde blommorna här när han åkte hem idag.




Skillad katt

Igår när jag strosade runtom i huset stötte jag på min katt Vitas som nyss hoppat in genomfönstret. I käften hade han en död liten ekorre hängandes! Jag fick lite smått panik men lyckades få ut honom och den stackars lilla döda ekorren. Det var väldigt väldigt hemskt. Katter ska ju inte ta ekorrar som byte! Men jag måste säga
att det var skillat gjort att lyckas ta en ekorre.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

Desamma desamma! Blev det nån shopping för er då?


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback