Student 08.


Inför systemkameran som kommer (hoppas jag) lekte jag fotograf idag och passade på att fota grejerna som ska bäras den 5 juni ungefär hela dagen. Ja, klänningen är ju inte heeelt färdig men ändå ^^ Det var naaajs.

Ikväll kommer C förbi och jag hoppas han inte är allt för trött och seg eftersom jag just nu är uppe i varv med mitt och mammas donande inför studenten!
En annan rolig och god nyhet är att jag förhoppningsvis kommer få åka med Carro hem mot Björklinge till våra mottagning efter allt firande i Uppsala i en cab. Hörde lite rykten om att det var många som var efter den där bilen som Carro och hennes familja har hyrt in för just den stora dagen på torsdag.

6 DAGAR KVAR!


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Daniel med ett vinnande leende

vad blev det för systemkamera?

Postat av: Eva

Hejsan Sofia, du kommer att bli så fin så fin och hoppas allt går bra på din stora dag, Kramar från mej Eva W

2008-05-31 @ 21:46:38

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback