Think About It.

image413Ja, på drygt 5 km sprang jag på tiden 26,25 med håll hela vägen p.g.a att jag, dumhuvudet, åt en stor portion mat innan och festat dagen innan. Och dessutom inte ha tränat något inför det och inte sovit tillräckligt inför loppet.
Jag vet inte riktigt om jag ska vara nöjd eller inte? Jag vet egentligen inte hur fort man ska springa drygt 5 km på?
Men Mikaela tyckte att det var bra trots att hon sprang på 24.30. Så jag tror jag ska vara en aning nöjd! 

Sen var det ju ganska roligt att fotbollslaget tog emot mig och Mikaela vid mållinjen och lämnade banan och kasse med grejer åt oss. (Iofs gjorde de det åt alla, men det var ju oss dom hejade på!)

Men det är komiskt att varje gång jag springer (speciellt igår) så tänker man "jag ska ALDRIG  hela mitt liv göra om det häääär, åååh, vill bara komma i måål..."
Jag stannar aldrig och går under löpningar jag gör utan hela tiden springer och man känner att man håller på att döda sig själv.
Men när man kommit i mål då och inte springer mer? Ja, då känner man sig ju riktigt stolt och känne att man kanske kunde orkat sprungit nån kilometer till?

Sen var det ju jätteroligt för Mikalea att vinna på sitt nummer och gå upp till Peter Siepen och ta emot sitt pris; yogamatta och två dvd-filmer om yoga och pilates. Peter Siepen är ju bra töntig ^^

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

ja håller med dej han är ju jätte töntig att du orkar spinga fia de va ju bra... kram Eva W

2008-05-23 @ 12:58:17

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback