Vårruset på G.

image411

Okej! Heeeeelt plötsligt från ingenstans höll jag på säga, fick jag ett erbjudande att springa Vårruset! Jag trodde aldrig jag skulle var med i en sådant lopp igen, men när Mikaela har ett plats över och vill ha sällskap kan man ju bara inte säga nej! Woho, kom ju lite plötsligt, men det är ju spontant det ska vara. Jag hoppas att det ska gå bra trots att det blir utgång på BJ ikväll (med ett sjukt bra gäng att umgås med) och sova några få timmar hos min Kaka och sedan upp för att titta på en operation på sjukhuset kl.09.00 med min klass.
Det ska nog gå bra! Ruset börjar kl.19.00. Kom och heja!

image412

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback