100 längder.

Idag har jag simmat 100 längder. 100 längder = 2500 m = 2 1/2 km. I'm proud over myself.
Så nu är jag riktigt riktigt slut. Och det braiga idag är att jag ska få massage 14.30. Mmmmm!

Matilda var här igår. Oh God how I've missed that girl!
Och det braiga är att hon kommer och hälsar på mig i Hemsedal. Yeej.

Såklart bjuder jag på en bild. Den här är minne från Sälenresan 07/08!

13 dagar kvar innan jag åker. Och det snöar för fullt ute nu. Jagh blir mer och mer nervös och mer panik över att lämna alla här hemma. Visserligen är det inte lika stor sak som Carro att åka iväg till USA ett år. Men det här är tillräckligt stort för mig.

Återkommer

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Carro

Shit, du ar galen! Sjalv simmade jag typ 16 langder, varav en langa ar 25 m eller nat. Och det kan jag lova var hemskt jobbigt.

2008-11-21 @ 18:07:26

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback