Jag ser det snöar!

Åh vilken underbar syn! Det är så vitt ute! Och det snöar FORTFARANDE. Men det är bara en tidsfråga hur länge det ligger kvar. Så det gäller att njuta så länge den ligger så vackert och mjukt på marken.



Igår klämde jag den här kattens svans i dörren. Han skrek till bra länge eftersom svansen satt kvar en stund innan jag hunnit rädda honom från smärtan. Men efteråt var han så mysig och glad som vanligt. Han är bra söt när han inte är dum.

Till sist vill jag berätta att mina fina tackkort från studenten är klara (Ja, jag vet att de skulle skickas ut för typ 100 år sen.
 But you all know, I'm a busy woman!) Men dock får mina kära fans vänta ett tag till. Tryckarfelsnisse hade vart framme och på korten stod det: "Tack för uppvakningen på min student"
Både jag, Matilda, Mamma och fotografen fick oss ett gott skratt.
Så än en gång: De är på väg!

Peace out

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback