När inget går som det ska.

En av de allra värsta sakerna jag vet om är när inget går som planerat.
När inget går som det ska.
När man får ändra på något man har ställt in sig på.
JAG HATAR DET!
Om det är något som man verkligen riktiat sig in på kan jag nästan bryta ihop.
Och såhär började den här morgonen: INGET gick rätt till, planerade saker gick i kras.
Så nu sitter jag här och småtjurar, tyvärr.
...
Men så småningom blir det bättre.
Det svär jag på.

Nu ska jag ta tag i mig själv.
Peace.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Viktoria

Jag vet exakt vad du menar... men man får nog lära sig att allt inte kommer gå som planerat i livet. Hoppas du kommer ha det superskoj och vi MÅSTE ses när du kommer hem. Typ i vår eller?

Postat av: silly

ja men då planerar man inte helt enkelt =), de e itne svårare :P HAHA, man tar allt som de kmr :P

2008-11-22 @ 14:15:05
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: Niina

Jobbigt... tråkigt för dig! Vet vad du menar, händer mig rätt ofta faktiskt så jag är van med andra ord.. hehe

2008-11-22 @ 14:18:43
URL: http://replaymaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback