Ny dator.

Jag har en ny dator. En ny bärbar dator som jag köpte på SIBA. Kampanjmärkt som den var så fick jag med mig 9 kg godis med mig hem!!

Ikväll har mamma gjort en muuumsig räkmacka åt mig med en kopp te. Det slukade jag i ett nafs och nu ligger jag i min säng och funderar över livet. Och det enda kommer fram till bland allt som snurrar är; att det är till för att levas!

Den här veckan som varit har varit bra tack, förutom min älskade skor som blev stulna.
Och nu när en ny vecka som börjat känner jag inte för någonting. nästan.



Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Jenny

Be din mamma göra enormt mycke räkmackor åt dig så du kan käka upp alla innan norge. Ja så du kan leva på de resten av vintern för då sparar du massa pengar på att inte köpa mat i Norge :P


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback