Otippat.

I lördags skulle jag åka över till Anna, inte stanna så värst länge, inte dricka något och absolut inte följa med ut på krogen. Skulle bara komma förbi och säga hej till allt gott folk!

Men vad tror ni händer? Jag gör precis tvärtom.
Jag dricker, följer med ut på krogen och kommer hem jättesent..
Men då ska ni veta att det faktiskt var värt det! Så kul var det!
Och på bara den här kvällen togs över 200 foton med min kamera (Helt sjukt, jag vet, men kul!)
Här kommer några av många;
           
Jag blev riktigt faschinerad över att man kunde få så lockigt hår av en plattång som Emelie gör med mitt hår, och som hon har gjort med sitt eget och Annas. Och fint var det tycker jag! En hur rolig kväll som helst. (Och Kregert, om du läser det här så kommer jag inte ihåg lösendordet!)

Och nu laddar jag bara inför nästa fredag då kvällen ska spenderas på Birger Jarl! Då är det middag och mys och sen är det partaj!

Nu blir det bajs.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

Haha jag är så sjuuuukt skabbig på den bilden. thekre på devoten. På den nya alperna-bloggen behövs inget:P kul att träffa dej i fredags :)


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback