Ta vara på tiden.

Tiden går verkligen fort just nu för mig. Snabbare än jag hinner blinka känns det som. Och nu innan jag ska åka till Norge lär jag verkligen försöka ta vara på tiden jag har kvar av år 2008 i Sverige.
Jag har även mycket som ska fixas, så det blir inte mycket vettigt bloggande nu.

Men hursomhelst har jag spenderat hela helgen med en och samma person, nämligen Tomas. Och all jag behöver säga nu var att det var U N D E R B A R T. Jag ser verkligen upp till den grabben. Han är helt klart den coolaste killen. Eller den bästa. Och bästa kan man ju tolka på olika vis, men jag menar att han är verkligen bäst på allt.
Tro't om ni vill. Men jag vet.


Godnatt

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback