Vart tog tiden vägen?

Tack och lov att jag är ledig imorn. Det känns som timmarna springer bort och att jag inte gjort ett dugg viktigt.
Igår firades Ester med dunder och brak och som väntat var det riktigt mysigt!


Idag har dagen varit seg men imorgon hoppas jag att jag får nya krafter då jag, Anna, Johan och Marcus ska lira badminton. A, det blir nice.

Men åååååååååååååååååååååååååh vad avundsjuk jag är på Jenny som redan farit sin kos med sitt pick och pack till Hemsedal. Jag är sååååååååååååååååååååååååå avundsjuk!

Nu är jag så grön i anstiktet så jag spricker.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Jenny

Jag njuter åt dig med här så länge.. intee länge kvar för dej=)


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback