Älskade bror.

GRATTIS ÄLSKADE BROR!!
Idag fyller min bror 23 år. Efter telefonsamtalet jag hade med honom idag inser jag verkligen hur mycket jag saknar honom. Mer än vad jag trodde. Det var hur skönt som helst att prata med honom och jag kände hur tårarna plöstligt ville ut...
 
Men hursomhelst verkar han ha det jättebra i Tokyo.

Och när vi diskuterade om när jag skulle komma och hälsa på så kom vi in på ekvatorn. Och då trodde inte min supersmarte bror om jag visste vad ekvatorn var för något! Haha, men det vet jag faktiskt. Det låter som om jag är väääääääldigt blåst.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Caroline Nilsson

Jag saknar också min bror!! Han bor i England nu, hehe är iof inte lika långt som till japan. Din mamma och din syster var här idag.. dom sa att du skulle flytta till norge. Jag flyttar till oslo nästa helg:)

btw så är detta Caroline Nilsson i Örebro;D


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback