ARN!

Shit, nu är Arnkvällen över. VILKEN KVÄLL!

HEMMA HOS MIG.
Det började med middag med efterätt och godis på det till första filmen: Arn - Tempelriddaren
(Under filmen hackade det två gånger som störde oss extremt mycket!)
Vi började sisådär vid 5-tiden. Filmen slutade ca 7 minuter innan bussen skulle ta oss in till stan.
Vi skyndade oss med grejerna och framförallt hinna poppa de tre påsar popcornen som vi köpt! Det hann bara bli en och en halv.

UPPSALA.
Vi gick till kiosken för att lämna tillbaka filmen som hade hyrt. Medans Julia och Ester gick dit gick jag och frågade inne på en pizzeria om jag kunde få poppa min sista påse i deras micro. (Och med ett smil på läpparna och se lite söt ut går det mesta höll jag på säga.)
Medans popcornen poppade gick jag för att se efter hur det gick med filmen? Vi skulle ju självklart klaga på att det hade hackat under filmen. Ja, då skulle turkkillen såklart titta igenom filmen för att se om det verkligen var hack i den. OCH SÅKLART SÅ HACKADE DEN INTE NÄR HAN TITTADE PÅ DEN.
PINSAMT! Så då fick vi gå därifrån och försöka se så normala ut som möjligt (men det var svårt!)
Tillbaka till pizzerian hade popcornen sjävklart blivit brända. Doh!

Under kvällen hände fler smågrejer som man skrattade sjukt mycket åt. Men det kan vi ta en annan gång. Nu blir det avrundning med Scrubs!

Shit, måste bara avsluta med att ARN är SÅ BRA!! Jag blir helt kär i filmen, allting!
(Förutom slutet när han.. ja ni vet ni som sett.. Det var dåligt!)

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback