BJ is the shit.

Till början av det här inlägget vill jag bara erkänna att jag gjort bort mig igen. Jag skulle skicka ett mms (på mig själv med kläder) igår, och när jag höll på att skriva text till bilden råkade jag skicka iväg det till fel person. Den lycklige blev min fotbollstränare. Men som jag brukar säga, den bjuder jag på!


Igår var vi ute igen, på BJ den här gången. Jag trivs verkligen där, musiken är bra och folket fungerar alltid! Det var riktigt flådigt och jag tröttnar verkligen aldrig på att dansa! Det är SÅ KUL.
Förfesten ägde rum hos Kalle och där är det alltid lika roligt. Speciellt igår när jag och P torkade upp olja från golvet. Ett tag trodde jag att jag hade blivit hög på oljan eftersom jag hade skrattanfall konstant när jag var i närheten av oljan. (Jag hade sönder en fin prydnadstermometer i glas!)
Och innan jag visar bilderna vill jag bara säga att folk som festar till låten Bag in the Box är inga riktiga festmänniskor. Nu kommer bilder:



Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback