Härliga saker.

Jag har massa bra ordspråk och peppande meningar skrivna lite här och där, så tänkte jag att jag ändå kunde samla alla på ett och samma ställe så kan du ta del av dom du diggar.


Här är i alla fall mina favoriter, this is why my life is so good:

§1 Livet är fantastiskt och fyllt med möjligheter
§2 Om du skulle tro tänka eller känna något annat så gäller §1

  • Hinder är det du ser när du tar bort ögonen från målet

  • Man lever bara till fullo om man går över gränserna ibland

  • Det största äventyret är att leva sina drömmar

  • Good things happens when you go for it

  • Framtiden kommer av sig självt. Framstegen får vi själva jobba för

  • Du vet inte vad du klarar av förrän du har försökt!

  • Man lever bara till fullo om man går över gränserna ibland.

  • Det händer bara en gång så ta chansen.


Jag tror att om man lär sig leva bl. a. efter detta blir livet bra mycket roligare.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Caroline

Mycket bra meningar, haller fullkomligt med! Saknar dig bejbi

2008-10-14 @ 14:57:43

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback