Högst i topp.

Jag har bestämt mig. Det blir B I L till Norge.
Jag ska ensam ta mig genom Sverige och genom gränsen in till Norge med bil. Ensam. Det blir många timmar.
Och att ha bil i 6 månader utan någon sån där trygghet som finns hos mamma och pappa ifall bilen skulle gå sönder finns inte. Tänk på hela vägen dit, kommer bilen klara det? Scaaary.

Vill ni veta hur långt det är mellan Stockholm och Hemsedal? 740 km. Alltså 74 mil. Tjena.
Som sagt blir det en lång väg ensam.

Någon som vill göra mig sällskap?



Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Jenny

Men thanks! Btw så kan vi vara varandras tryggheter, vi åker ju dit själva båda två:)

Finns en bra grej med att köra bil dessutom. Du kan sjunga med i låtarna hur högt du vill och det får låta hur förjävligt som helst, för ingen hör :D

Postat av: Daniel Mai

Tråkigt nyhet men när ja åkt till norge för att åka bräda gick bilden sönder, de va en ganska normal bil. hoppas du får bättre lycka.

2008-10-20 @ 19:58:38
URL: http://danneblogger.blogspot.com
Postat av: Jonathan

Det är ju skönt att köra bil när man har nått att se framemot. :)

2008-10-23 @ 18:37:58
URL: http://rautio.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback