Höstnytt.

Höstny layout. Sitter och trixar lite nu när man ändå kan vara uppe ett bra tag, imorgon nalkas det nattjobb. Faktiskt.

Helgen har varit bra, igår var vi på O'Learys och tittade på den spännande matchen mellan Sverige och Portugal. Det är så roligt att titta på matchen ute än hemma i soffan. Blir en helt annan stämning och gemenskap. I like!
Jag passar väl på att slänga upp lite pics därfra!

   
Fotbollstittande svenska fans, En galen Huldovich, Crazy guys, söt Sara.
    
Ett urgulligt pars händer. Coffe och Fredde, Tomas, VI
    
  
Sist bjuder jag på den här för den är SÅ SKÖN att den är värd att redan vara uppförstorad.
Majas halsande av en äcklig öl (Jag vet, för Maja gillar inte öl) och Freddes fyllesöta blick!
Men ni vet att jag älskar er - ni är så härliga. Tack för en rolig kväll.

Natten blev inte fullt lika bra, och inte dagens arbete, det var sjukt dålig (och framförallt stressigt) men med Cesar som backup och arbetskamrat kändes det en aning lättare. Han är SÅ BRA.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback