Ibland har man det bättre.


Nu börjar det likna något!
Igår ringde min arbetsgivare och frågade om jag ville dela rum med en trevlig och rolig tjej som hette Maja (från Sverige) Ja sa naturligtvis ja eftersom jag vet att det är ganska svårt att få tag på något eget. Vi ska bo i ett hus med 10 andra personer som också är där och säsongsjobbar. Jey! Livet leker.

Och häromdagen när jag satt och åt lunch med Anna och da boss Gunilla på jobbet frågade hon lite om Norge och så. Och det som gjorde mig så glad var att hon gärna ville rekrytera mig. Jag är så hjärtligt välkommen tillbaka efter maj när jag kommit hem.
Ja, man har det ritkigt riktigt bra ibland. Jey! Livet leker!


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Jenny

Men så skönt då har du ju verkligen en säkerhet då du kommer hem också :D Grattis!!

Postat av: Anonym

Vad är ledsagare? Jag bor på Murargatan... flyttade hit för ett år sen men har noll koll på området och vad som ligger nära mig...

2008-10-10 @ 15:22:17

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback