Jey!

Idag till att börja med vill jag bara berätta att jag nu har fått boende i Hemsedal! Jag ska dela rum med en tjej som heter Maja, som också kommer ifrån Sverige. Det är ett stort hus där det bor sammanlagt 10 personer i. Jag känner på mig att det kommer bli kanon.

Sen så vill jag berätta att Julias födelsedag igår blev kalasbra. Det var endast jag och hennes familj som firade henne igår, och det var sååååå mysigt. Hennes familj är verkligen toppen. MYS är det rätta ordet. Synd att kvällen gick så fort, men redan om ca exakt en månad är det nästa jänta som fyller år. Har en känsla av mig att det kommer bli mysigt då med!
Julias nya outfit blev omtyckt, fotot är oxkså taget med min nya kamera! Det blev en Canon Ixus 8015 (om det säger er något):

Sen så lyckades jag få med ett foto på alla Prytzbrudar... (Alltså är det bara pappa Micke som fattas, men han fick inte vara med)


Mamma Susanna, Rut, Ester, Noomi, Julia, Klara

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback