Julia 20 år.

Idag är det ju en speciellt dag för en mycket speciell person - Julia.
Hon fyller nämligen 20 år.
Grattis till henne. Jag har köpt en ny outfit höll jag på säga. Byxor, linne, tröja. Och den här gången oroar jag mig inte ifall hon skulle se det här, jag vet att hon inte läser min blogg :)
Snart ska jag iväg och köpa ny kamera!! (Det blir ingen systemkamera som jag velat ha, det får vänta ett tag till)


Fotot är från våran lift-resa när vi åker limo!
Grattis igen, vi ses snart på bussen älskling!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Hejsan Sofia hoppas de är bra me dej, hälsa till Julia och gratta henne från mej. Kramiz Eva W

2008-10-08 @ 10:16:28

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback