Just keep going on.

Jag brukar lyssna på en låt med Eric Bibb som sjunger "Just Keep Going On". En sisådär rätt skön låt. Speciellt den meningen. Just keep going on. För det är liksom så: Hur läget än ligger till är det bara just keep going on.
Så då tänkte jag att tänka så i alla lägen. Just keep going on. Visserligen har jag väl ändå ganska lätt att ta mig ur jobbiga och svåra situationer, men det är alltid bra med lite mera peppning! För alla går igenom jobbiga perioder, tråkiga saker, stora som små saker, men det blir ju bra till slut. Hur lång uppförsbackan (eller i det här fallet trappan) är så det är ju ändå att bara tänka; just keep going on. Då kommer du någonvart!

För på fredag ska jag t.ex. jobba med en riktigt rikigt tråkig människa, men då ska jag tänka "Just Keep Going On".



Haha, hursomhaver ska jag tänka så hela tiden! JUST KEEP GOING ON.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Caroline

Det ar sa du med de dar uttrycken. Positiva Fialotten :)

2008-10-15 @ 20:15:39
Postat av: Sofiakristina

Såklart babe!!


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback