Lalalala.

Nu kommer det lite lyckopladder:
Jag är lycklig. Jag har det underbart bra!  Allt är sååå härligt.
Sitter här 02.45 på jobbet med två underbara arbetskamrater och 12 patienter som sover gott. Jag har hela livet framför mig och det närmsta på mitt livschema är fullbokat med massor av aktiviteter och härliga saker! Som jag själv valt. Inget tvång, inget måste-göra, utan bara saker jag valt alldeles själv och som jag vill göra.
Jag har även träffat världens bästa människa och jag kan inte förstå att jag har det så bra. Det känns inte som någon har det lika bra (men det vet jag naturligtvis att det finns, men ändå).

Men det är konstigt hur humöret kan vara, ibland känner man ju att allt är fel. Och när man mår riktigt dåligt så är det svårt att tänka positivt. Man tänker bara på saker som trycker ner än ännu lägre än var man redan är. borde man tänka på vilket underbart liv man har. Varför kan man vara så duktig att förtränga dom goda sakerna?
Men visst, det kanske är så att man måste ha dåliga dagar för att ha dom bra!! Och mina bra dagar ska jag säga er är ofta. Många. Fler än de dåliga. För jag har själv valt det.
Man bestämmer ju själv hur man vill vara, om man vill vara lycklig eller olycklig. Om man ska ta tag i saken, göra någonting åt situationen eller bara sitta och beklaga sig över den.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback