Men Ååååh.

Så känner jag nu: Men Åååååh.
Why?
Jo, därför att jag har tydligen kommit för tidigt till jobbet. Eller försent kanske?
För alla sitter på något himla möte som började för en halvtimme sen och kommer hålla på minst en halvtimme till.
Klockan är 14.00 och alltså kunde jag kunnat komma hit en halvtimme senare så hade jag sluppit stressa och åkt buss i onödan.

Och Nu pratade jag nyss med min chef som ringde in mig idag, och hon slog hon sig för pannan och sa: "Va dum jag är, det skulle jag ju sagt till dig, du skulle ju vart med på det mötet"
Men okej, det är lugnt sa jag. Nu tycker jag bara det var synd att jag missade mötet och jag tänker definitivt inte gå in där nu. Det var nog att komma och störa dom en gång idag.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback