Baby!

Imorse fick jag en kram av syster Gerd som jag inte sett på ett tag (vi har jobbat olika tider) Och tänka sig vad en kram kan göra mycket!! Det fick mig att tänka på hur underbart det är att vara omtyckt av vänner och andra människor. Jag har nog inte riktigt tänkt på hur vikitgt det är. Jo, jag blir ju otroligt glad när någon visar sin uppskattning och sitt omtycke av mig, jag blir jättelgad! Men tänka sig utan dom här, ja, då skulle jag nog vara på botten.

Hur som haver så är det
Stadium Winter Jam snart. Rättare sagt den 22 november. Det ska bli nice med tredje året irad och en troligtiv bra uppladdning inför vintern som jag ska spendera i Norge. Bilden är från förra året med Vargen själv.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Caroline

Vissa bilder ar vackrare an andra :D Haha

2008-10-14 @ 20:16:15
Postat av: Karro

Hehe, du har inte frågat och således inte fått något svar :D Jag jobbar i hemtjänsten (!!!) och i serveringen på bowlinghallen. Förresten, grattis till Norge-jobbet! :) Låter ju jättespännande! =)

Postat av: Therese

Åååh tack Fia:) Peppad för norge nu då?

2008-10-15 @ 19:24:53
URL: http://kregert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback