Scussy

Jag är trött på den här katten.

Men jag älskar dig ändå my little Scussy!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Rasmus

Mycket fin blogg du har! Gillar layouten! Har du sett min?

Postat av: Karro

Tomas? Där ser man :D Kul! Usch, ja det måste vara jobbigt att vara ifrån varann så mycket =/ Speciellt när det är nytt. Men vill man att det funkar så kommer det funka. Det gäller att båda vill jobba på det bara :) Och vad gäller Norge kommer han väl komma och hälsa på dig? :D Jag är glad att vi ändå kan ses varannan vecka, men det gör det ju inte mindre jobbigt att skiljas. Nej, det är inte lätt det här med looove...

2008-10-26 @ 22:17:11
URL: http://litenochfin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det där såg inte dumt ut du :D

2008-10-28 @ 22:39:47
Postat av: christoffer

haha kände på mig att du träffat någon annan :P där ser man!!! skönt att få veta d :P när vart du intresserad av honom?? skulle vara skönt att veta sannigen.. så du får gärna höra av dig

2008-10-31 @ 00:01:09

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback