At Thörnrosas place.

Sitter här ensam i Thörnrosas lägenghet. Chillar och väntar på att dagen ska gå lite fortare.

De senaste dagarna har ju gått det eftersom jag har haft riktigt kul.
T.ex i tisdags fick jag besök av Juliette. Och när hon kommer betyder det: MYS och bad. Japp, vi sprang och babde i långsjön här i Björklinge. Det var ju inte jättevaermt i vattnet men vi doppade oss två ggr!! (Woho)

Sen gjorde vi färskpressad apelinsjuice. På vårt vis.


Och igår besökte jag Bambi och hans nya
lägenhet och då betyder det: CHILL. Ja, det var chill.

Sen strövade jag vidare till Thörnrosas place! Och då betydde det än en gång: MYS. Hon hade bakade kladdkaka tills jag skulle komma!
 (Och såna där spontana små överraskningar ÄLSKAR jag)

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback