Summer 2008

Det är ganska kul att göra såna här eftersom då får man tänka efter vad man gjorde och hur det kändes, vilket som var det bästa och det sämsta.

gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?

Ja, jag liftade ner till Amsterdam och tillbaka, tog studenten och andra saker som inte bör nämnas.

dog någon som stod dig nära?

Nej

vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland, Holland

är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?

Nej, jag ser framåt!

vilket/vilka datum från sommaren 2008 kommer du alltid att minnas?
5 juni - helt klart! (studenten)

största misstaget?
Jag vet inte

har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk i huvudet?

bästa köpet?
Allt är bäst som jag köper!

vad spenderade du mest pengar på?

Busskort tror jag.

gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, mycket, mina vänner, studenten och annat jox

vilken låt kommer alltid påminna dig om sommaren 2008?

Ett liv för mig är ett liv med dig

var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Varken eller? Jag hade en sjukt kul sommar och det har jag alltid haft!

vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?

jag tror inte jag skulle vilja ändra någonting, alltong komemr som det kommer

hur tillbringade du midsommarafton?

Celebration hos Prytz

favoritprogram på tv?
SCRUBS FFS!

bästa boken du läste i sommar?

Vargens lilla lamm

något du önskade och fick?

ja

något du önskade dig men inte fick?

man kan inte få allt

vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?

har inget sommarlov längre!!!

finns det något som skulle gjort din sommar bättre?

Nej, jag är nöjd

hur skulle du beskriva din stil sommaren 2008?

flipflop

vad fick dig att må bra?

Att jag gjorde saker jag ville göra

vem saknade du?
ingen

de bästa nya människorna du träffade?
Snusmumriken

sommarens hetaste?
Han vet

sommarens största kärlek?

Friheten

sommarens besvikelse?

När min väska blev stulen p.g.a. min egna idioti

sommarens bästa?

Alla som jag liftat med

sommarens sötaste?
Kalle och Isabell

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback