Va fin du är idag IGEN!

Imorse innan rapporten stog jag som vanligt och småpratade lite med mina kollegor. En av dom var Cesar som säger:
- Va fin du är idag, igen!
(Och som vanligt såg jag precis likadan ut som alla andra dagar, kanske t.o.m. en aning tröttare och mer glåmig)
Cesar förstår att jag tänker detta i mitt lilla huvud så han fortsätter:
- Du har färgat om håret va!?
..
-Nej du Cesar..
inte ens det.

Då tycker en sjuksköterska att man ska suga åt sig alla komplimanger man får innan man blir allt för gammal och rynkig. Men jag tycker att man ska ta åt sig när man är gammal och rynkig också! Självklart!
Och jag tar åt mig. Jag tar emot allt gott. För då blir man gladare och lyckligare

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback