Va fin du är idag!

Cesar på mitt jobb är SÅ rolig. Han är ju rätt smart trots att han kan vara lite borta. Han har kallat mig för olika namn några gånger trots att han vet vad jag heter.
Och igår fick han priset för roligaste händelse p.g.a. hans virrighet.

Det börjar med att vi sitter i soffan och småpladdrar lite. Han säger: "
- Va fin du är idag
- Whaat? hur kommer det sig, jag har ju inte gjort något speciellt.
- Jo men du har sminkat dig..
Så pekar han mot sitt eget öga och menar att jag har ögonskugga på mig.
- Haha. Jag har endast satt på mig en gnutta mascara som du inte ens kan se. Inget mer.
- Men det där diademet var fint, det brukar du ju inte ha.
- WHAAT? Cesar, det här diademet har jag ALLTID när jag jobbar, det är mitt "jobb-diadem" typ.
Sen frågar jag några patienter som sitter med under samtalet om att jag alltid brukar ha diademet, och dom vet också att jag brukar ha det
- Men håret då, du har ju det uppsatt.
-
Haha, nu får du skärpa dig, jag har aldrig haft utsläppt hår på jobbet.. Du har aldrig sett mig i utsläppt hår.
- .. Men du va fin i alla fall!


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback