Up and down.

Igår kväll några timmar innan jag hoppade i säng fick jag lite (eller mycket) ångest och kände mig nere p.g.a. vissa saker och ni vet hur det kan vara ibland. 
Det enda sättet var att jag kanske kunde sova bort det, men det kanske inte heller var säkert. Sen stog jag inte ut mer utan tog ett snack med min käre mor, eller kanske rättare sagt - hon tog ett snack med mig. Och som jag nämnt förut så finns det ingen som henne, det vet jag. För efter det hon berättat för mig blev allting mycket lättare och jag kände mig genast mycket bättre. Och fast jag vet att hon är bäst så förvånas man ändå en gång hur bra hon verkligen är! (Och hon tror att hon inte är tillräcklig... men hon räcker till och blir över!)
Tack mami!
 
När jag väl låg i min sänga lyssnade jag på "Vaken med P3 & P4." Och om man ville kunde man skicka in ett sms om vad man hade för höstprojekt nu inför hösten. Ja men det e klart jag skickar ett smsiririri för skojs skulle och ser om det kommer med. Så jag skriver ett sms i stilen om att ladda och åka till Hemsedal i Norge och att jag försöker komma på ett bra sätt att klara mig utan en viss person här hemma. Ca 30 sekunder senare läser han upp en välkänd text - jo mitt sms som jag skickade!
Jeey, då blev man glad.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback