Alperna.

Det är galet mycket bloggning, vet ni varför? För jag tycker det är så roligt. Särskilt när man inte har något bättre för sig.
Sitter och kollar igenom alpernabilderna riktigt noga eftersom jag inte hunnit gjort det innan p.g.a. all stress. Men nu går jag minsann igenom dom. Och efter var eller varannan bild kan jag inte låta bli att antingen le eller skratta. Man tänker tillbaka och inser hur underbart man hade. Hur kul det va och hur underbart det var och med ett järngäng att hänga med så kan det inte bli bättre. Vi funkade toppen!  I miss it sooo much!! Och inget blir aldrig detsamma igen. Därför är foton ett så bra alternativ då man kan se dom igen och minnas tillbaka (Vilket jag är expert på att göra och känna efter och drömma mig bort)








     

    

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback