BIG MISTAKE.

Jag har gjort ett stort misstag. Sådär jättestort. Enormt så att säga. Och det gjorde jag BARA för att vara snäll mot min syster trots att hon kanske inte ens var värd det. Men ängla-snäll som man är..!

Misstaget jag gjort är att jag bytte en dubbelsäng till en 90-säng!
Och då undrar ni, VA? Är hon dum på riktigt eller? Varför liksom?
Ja, jag skulle byta min dubbelsäng till min mormors gamla säng (inte dubbelsäng men den är tillräckligt bred och skön) så att mamma kunde ta dubbelsängen. Under bytet brister min syster ut att hon skulle ha mormors säng.
Och snäll som jag är säger jag; Okej, men ta den sängen då så tar jag den som är över. (Och den sängen som är över hade min bror förut, och nu är ju han i Japan)
Allt var frid och fröjd trots att jag helst skule vilja ha mormors sköna, tills jag får se vad min brob egentligen har sovit i för skräp. EN 90-SÄNG!

Och nu detta:
Jag är den människan som tar hem flest kompisar och nattgäster, ganska ofta dessutom. Väldigt ofta.
Min syster däremot tar hem kompisar kanske 1 gång/kvartal. Ja, det är sant. Hon har nästan aldrig nattgäster här.
Så i princip borde jag få ha mormors breda säng, för hur ska jag nu kunna försörja mina nattgäster? Det går helt enkelt inte! No more sleepovers!
Men nu har jag gjort mitt drag och jag kan inte ta tillbaka det.
Men jag ska säga att det är ganska surt att gå från en dubbelsäng till en 90-säng.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: karolina

haha go girl!

Postat av: Janie

håller med honkarolina.blogg ;)

2008-09-13 @ 13:41:12
URL: http://yae.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha!! Tycker synd om dig men det är väldigt kul berättat.

Jag skulle aldrig byta bort min dubbelsäng, trivs alldeles för bra i den och jag känner mig bara instängd i 90-sängar.



Hoppas du lyckas få en bättre säng tids nog =)

Kram

2008-09-13 @ 13:42:18
URL: http://misspoodle.blogg.se/
Postat av: Therese

Haha, jag har ju inte fått nåt än. Ska bara få lite adresser till arbetsförmedlingen i den trakten och lite sånt. Är du sugen på alperna eller? Isf kan jag ju vidarebefodra adressen till dej sen =)

2008-09-13 @ 14:14:28
URL: http://kregert.webblogg.se/
Postat av: Therese

Jag antar dett för dej är det mer snowboard som lockar med Alperna?! =) Ja det är bra. lite trött efter igår bara. Blir det kulturnatt idag eller?

2008-09-13 @ 17:01:09
URL: http://kregert.webblogg.se/
Postat av: Eva

Hejsan, ni gnäller att ni har små sängar men jag som är vuxen och mamma får nöja mej med en 80 bred säng hahha..(skoja lite nu Sofia) ha de så bra och kram till dej.

2008-09-14 @ 21:17:20
Postat av: Sofiakristina

Oj! Visste inte ens att det fanns så smala sängar Eva! då ska jag tänka på dig när jag känner att det är synd om mig :P

2008-09-14 @ 22:48:37
URL: http://sofiakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback