Bye my friend.

Ikväll var det sista gången jag såg henne innan hon åker. Hon som står där vid min sida, hon som alltid kommer när hon behövs som mest, hon som jag kan säga allt till, hon som jag verkligen trivs med. Ja, ni vet, precis som en bästa kompis är!
Och då lämnar hon mig för att åka till New York ett helt år. Men jag önskar henne all lycka man kan önska någon. Och hoppas att nästa år springer fram!



Caroline! Jag älskar dig och det vet du.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Caroline

Du är en fantastisk vän, jag tycker om dig så otroligt mycket! Hur ska jag klara mig utan dig.. :( Jag vill oxå berätta om alla mina tankar och om hur glad jag är över det ni gjort för mig! Men jag lovar att det kommer, och när det gör det är det från hjärtat! Jag älskar dig

2008-09-01 @ 22:22:52

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback