Dålig telefon.

Bli inte arga om ni inte får något svar när ni skickar sms till mig!
Det är något fel på min dåliga telefon för det är bara vissa sms som kommer fram.


I brist på annat:
SENASTE..

1. Telefonsamtalet du gjorde? Sophie snygging
2. Telefonsamtalet du fick? Kakan
3. Personen du var med? Caroline (och det var sista gången, på ett år)
4. Roligaste grejen som hänt? Jag fick en sommarbalsamin i födelsedagspresent!
5. Personen du smsade? Kakan
7. Du skrev till någon på msn? Surf-Rosalinda
9. Du tillbringade natten med? Bara mig själv faktiskt
10. Du kramade? BM!

Tavlan jag fick att Sofia och Caroline ♥


Ja, det var ju roligt. Nu snart ska jag åka till träningen. För att avundas alla andra spelare få sparka och springa efter bollen när jag står där på sidan med mina sträckta lårben och ett felvridet högerben. Jippi!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: emelie ;)

GRATTIS SOFIA!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-03 @ 08:46:00

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback