Hata bussar - forever and ever.

JAG HATAR BUSSCHAFFUÖRER OCH BUSSAR OCH SOM HAR ALLT MED DET ATT GÖRA!

Igår skulle jag ta 00.15 bussen hem från Uppsala efter att jag hade varit med en kompis. Jag står och fryser skinkorna av mig och blir så glad när jag ser att den sena bussen rullar fram - och förbi mig!
Jag vinkade och slängde med armarna för att få honom att stanna, men han vill inte ens titta på mig. Ignorerar mig.
Visste den där jäkla idiotiska busschaffuören att nästa buss går 02.20? Tänkte han då på vad jag skule göra under den tiden? Tänk om jag hade varit en ensam själ och inte hade någon att gå in och värma mig hos? Tänkte han ens på att jag kanske skulle upp tidigt nästan morgon?

Men eftersom jag har en sådan snäll mamma så tog jag 111 och så hämtade mamma mig i Bälinge istället.

Nu när jag var på mitt så dåliga humör trodde jag inte det kunde bli lite sämre ändå, men visst kunde det bli det, självklart skulle jag tappa min två-dagars nya telefon i asfalten och de den fula skråmor (Och jag som varit sååå rädd om den!) PLUS att det inte fanns någon mjölk hemma heller!

Nej nu är det dags att ringa till UL! Och det blir INTE roligt för dom. 


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback