HEJ NORGE!

JAAAAA! Jag är så lycklig så att jag kan spricka! Jag har fått jobb i Norge!

Det är helt sjukt! Jag går runt och ler varje sekund, blir helt varm i ansiktet och går runt och skrattar. Jag ska åka till Norge, jobba på en restaurang/pub som diskare/servitris/medhjälpare i Hemsedal. Från december-maj!
Det är helt underbart, helt sjukt, helt otroligt, helt overkligt.
Jag är så extalgisk så jag inte vet vad jag ska ta mig till. Och jag är redan skiiit-nervös!

Just nu är Ester här och vi har varit ute och övningskört. Måste säga att hon var riktigt riktigt duktig. (Kanske för att hon hade en sån bra körlärare, jag var bäst på att förklara hur bilen fungerade etc.) Jag är bäst på allt just nu eftersom jag är så himla bra som fixat en dröm som jag vill uppfylla. Så snart blir det HEJ DÅ Sverige och HEJ Norge.
Ikväll firar vi med vitlöksbaguetter, glass och annat som köket har att bjuda på. Det är ju framförallt lill-lördag!
Jag är lycklig!


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Emelie

Grattis Sofia! Glad för din skull.

Postat av: Anonym

Åhhhhh! Gratttis! Fyyy vad roligt! Jaaa nästa år så;), måste gå ut skolan, är bara en liten 90:a! men nästa år då kanske vi syns i en backe! haha;)

2008-09-17 @ 20:18:20
URL: http://anonymspersonstankar.blogg.se/
Postat av: Eva

Hejsan och ett STORT GRATTIS och lycka till i Norge de va ju jätte kul Sofia kram Eva W

2008-09-17 @ 22:10:47
Postat av: Therese

Åh va kul Sofia:) Grattis! Var i Norge ligger det då?

2008-09-17 @ 22:23:08
URL: http://kregert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback