Sayonara bror.

Hej då brorsan! Nu drog han iväg till Japan, just för ca 5 minuter sedan. För att vara borta ett år! Alla verkar försvinna från min omgivning....
Jag har ialla fall fått mitt första mail från Caroline som har naländit i USA nu. Och ni anar inte hur avundsjuk jag blir när hon berättar om allt, och om hur hon har det, känslorna. Vill bara göra samma sak! Men jag vet att den dagen också kommer. Ska ju börja fixa lite på hemmaplan först (som t.ex. pengar) sen blir väl första milstolpe fjällen eller asien..?

Senaste nytt: Jag fick en cykel igår av min familj! Vi har varit utan cykel i ca två år och jag lovar att det är irriterande när man bor i en ort som Björklinge men vänner på lite avstånd.
När de rullade fram cykeln kände man sig som 12 år igen, då när man ville ha den dära sportiga, lila flickcykeln med den senaste designen och 21-växlar.

Till sist måste jag lägga till att jag älskar mina arbetskamrater, nu ska vi jobba lite!
Sen vill jag bjuda på bästaste låten,
den ska man lyssna på om man är lite nere:


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

Haha, jag tror inte jag kan göra annat än erkänna:P Fotboll var grejen (dock i månkarbo då och inte tierp)


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback