I väntan på något nytt.

Varje dag flera gånger om springer jag förbi datorn, loggar in på min hotmail och kollar om jag fått något nytt från någon av alla jag skickade arbetsansökan till om säsongsjobb i fjällen. Ibland har det kommit något ibland inte. Men hoppet är ju inte ute än! Jag ska ju snart på en intervju i alla fall och det är jag riktigt glad för.
Idag ska jag göra något, nja inte precis galet, men jag ska göra något i alla fall som förändrar mig. Haha shit va spännande det låter. Mycket mera spännande än vad det egentligen är. Hursomhelst ska jag och Ester syssla med det ikväll.

Nu sitter jag på jobbet och har som vanligt smitit till en dator så fort det blir lite tid över för att checka, och inte kan jag låta bli att besöka min egen blogg. Till sist vill jag säga att det är oerhört tråkigt att klockan bara är 08.43 och det är riktigt riktigt långt kvar tills jag slutar.


Peace!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

Åhh hoppas du fåt svara från något jobb, att jobba i sälen är en av mina små drömmar med=D


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback