Jag är bäst.

Åh, jag är så glad! Jag vaknade för en liten stund sen, käkat lite "fukost" och hälsat på mina katter och tänkt tillbaka till imorse, då precis innan jag slutade. Då när Anna berättade att hon och Catharina hade tittat på navet efter jobb åt mig på andra avdelningar som timanställd utifall jag inte skulle få något på den här avdelningen (170). Själva grejen är att jag blev så glad att de tänkte på mig! Kort därefter kommer Gunilla (Den avgående avdelningschefen) fram till mig och frågade hur det var att jobba under natten och om jag kanske kunde göra det igen?
Självklart! Det gick ju som på räls inatt. Sedan fortsätter hon:
- Ja, jag och Lillemor (Den nya avdelsningschefen) håller på och tittar på om det finns någon anställning åt dig här. Vi försöker ordna nåt. Vi vill inte mista dig Sofia..
Jag tycker du är duktig, du är pigg och glad.. Och ung förståss, vi behöver lite fräscha och pigga ansikten här..!
Snacka om att jag blev över förväntan glad. Tidigare under morongen hade Danka kommit fram med schemaläggningen och frågade om jag kunde jobba en annan natt med henne där det fattade folk, eftersom hon tyckte att vi fungerade bra.

Gah! Jag säger det igen och igen och igen; jag älskar mina arbetskamrater till tusen. Bättre går inte att få! Alla är så roliga och snälla på sitt sätt. En perfekt kombination på personalen. Förstår att vissa stannat på den här avdelningen nästan alldeles för lång tid.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Viktoria

Va kul, Sofia! Jag är glad för din skull. Har du någon ledig lucka som du har tid att ses på eller? :P


Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback