Knockout.

Igårkväll knockade jag en kille så han började blöda näsblod!
Killen var nämligen Kalle och det var absolut inte var meningen!
Vi stog ju bara på dansgolvet och slänge lite hit och dit med kroppen. Sen säger Kalle: Jag blöder näsblod.
 Så vi rusade in på toaletten för att stoppa blodflödet.
Hur kunde du börja blöda? Kom det bara? frågade jag.
- Nej, du knockade mig.
....
Ajdå, och det hade jag inte ens märkt.
Måste jag tillägga att Kalle och jag; vi är bra vi.


Annars så tyckte jag det var väldigt skumt hur jag kom in på Saluhallen. Jag stod på listan tillsammans med Jocke. Men efter att ha tappat bort dom vid Terassen kommer jag eftersläntrandes till Saluhallen. Vakten frågar om mitt leg som jag visar upp. Sedan frågar han mig: - Är du uppskriven på listan?
Eftersom Jocke redan gått in så visste jag inte vad jag skulle säga att jag var uppskriven eller inte, men jag sa med en väldigt osäker röst och blick:
- JAaaaAAaaa....?
Vakten tittar på mig och säger:
- .. Du är inte det va? och har en sån där blick som säger "hon försöker komma in trots att hon inte står med på listan eller har åldern inne"
Då ska jag förklara för honom att jag står tillsammans med Jocke men att han redan gått in: - Men jag står tillsammans med en kil..
- Tack du kan gå in.

JAHA. Tack då. Onödigt att fråga om man var uppskriven om de ändå inte tittade upp det där..??

Idag är jag sliten. SLITEN sen igår! Det var riktigt slitit att ha så kul!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback