Kors i govlet!

Mitt älskade örhänge som jag alltid brukar ha i mitt vänstra öra (korset ni vet som känner mig) har varit borta ett tag, jag har letat överallt och jag började nästan tro att jag måste ha tappat det föralltid. Men kors i taket! Korset låg på golvet. Mitt älskade örhänge är tillbaka. Mamma hittade det under köksbordet. Tack och lov att den inte åkte in i dammsugaren!
Nu kan jag vara mig själv igen..

Sitter på jobbet än en gång, klockan är 03.50 och det är ganska segt faktiskt. Cesar och jag har käkat glass (mumsigt värre) och sen har Susanna och jag tittat på en Saftmaja som hon ska köpa! Det ni, värsta grejen alltså! Det händer så otroligt mycket just nu.

Har sett på mitt schema också att jag ska jobba cirkum varje helg fram till November. Och jag har själv valt det! Och det betyder ju att mer cash rullar in. Yeeeeej.
Jag läntar redan tills jag kommer hem från Norge, för då är ju inte mina äventyr slut. Det har knappt börjat!

Nog om mina onödiga nästan högpåverkade-natt-inlägg. (Kan lätt bli så med så oregelbundna och dåliga sömnrutiner och tider)

Klart slut.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Sandra

Hej, Jag ville bara säga det att jag tycker om din blogg, du sprider så mycket glädje och energi omkring dig. Måste verkligen vara roligt att få åka iväg och jobba :)



Sedan vill jag bara tillägga att det finns en som saknar dig väldigt mycket, och som inte är sig lik sedan eran vänskap fick ett slut. Det gör ont att se henne så. Anledningen till att jag skriver detta är nog för att jag vill att du ska veta det, jag vet inte hur mycket hon säger själv. Dock vet hon att jag tänker skriva något i en kommentar, men hon vet inte vad. Jag vill iallafall säga att hon saknar dig.



Till sist vill jag bara säga det att jag hoppas verkligen du får det bra i Norge!

/ Sandra,

2008-09-26 @ 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback