Lycklig.

Jag fattar ínte vad kroppen kan göra med en ibland.

Häromkvällen låg jag och läste igenom sms i min proppfulla mobil. Gamla som nya, och efter nästan varje sms drogs ett smile på mina läppar och jag mindes tillbaka till den tid då sms:et skickades och förundrades över hur lycklig och hur underbart livet kan vara! Hur omtyckt man egentligen är. Och visst har man sina dåliga dagar, men just nu så kan jag inte förstå att man kan må så pissdåligt. Livet är ju härligt!


Och idag tittade jag igenom en liten del av alla foton jag har på datorn, (vilket var ganska många ändå), och här hände samma sak som när jag tittade igenom smsen. Jag mindes tillbaka till tiden, och förundras över ännu en gång hur bra man verkligen har det! Och roligt!
Tänk bara så mycket man kan göra i livet för att det ska bli underbart? För mig behövs det ganska lite, för det ger ändå otroligt mycket! Det finns massor av val att göra, så många att man knappt kan välja! Och att det finns alltid någon som följer en vilken väg man än väljer gör det inte sämre. Vi är ju några miljarder på den här jorden.


När jag nu läst sms, tittat på bilder så inser jag bara mer och mer hur underbara vänner jag har. Har också funderat över hur jag är som person själv. Och jag kan väl inte vara världens sämsta person, för då skulle jag inte få alla komplimanger och smicker och framförallt inte ha så många vänner som jag har. Jag är antagligen rätt bra?
Och jag måste än en gång berätta att jag är helt enkelt lycklig med mitt liv, och det kommer jag troligtvis vara tills dagen jag dör.  Och tack till alla som positivt påverkat mitt nittonåriga liv, givit mig inspiration, nya krafter, nya upplevelser, nya val och vägar m.m. Ta åt dig.


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Eva

Hejsan, de va ett tag sedan jag kikade in här. Hoppas de är bra med dej, och ja ser att du har fullt upp som vanligt och så ville ja säga ETT STORT GRATTIS lite sent ha de så bra och kram från Eva W

2008-09-05 @ 13:34:44
Postat av: Anonym

jag har alltid älskat den där bilden!!

2008-09-10 @ 19:02:28
Postat av: syrran

asså det var jag som skrev det där om bilden

2008-09-10 @ 19:04:30

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback