Måndag. Höst. Regn. Haleluja.

Till att börja med vill jag säga att: JAG KAN JONGLERA MED 4 BOLLAR! 

Snart ska jag åka till jobbet för att jobba natt. Jag fattar inte hur det ska gå, fattar inte hur jag ska sova heller. Jag vet ingenting och när jag frågar de som har jobbat säger de bara: Det ordnar sig. Hmm, mycket lovande. Men då får de skylla sig själva om jag somnar pladask liksom.

Annars har jag idag sökt en drös sässongsjobb i Norges och Sveriges Fjällvärld. Det ksulle vara så kul om man kom iväg så jag hoppas innerligt att jag får något. Vinter är ju snart här! Och det är ju underbart!
Det är redan toppen att hösten rullar fram. Den här mysiga höstkänslan, doften ute i luften, kylan som får en att klä sig i varma mysiga kläder, halsdukar, mössa och vantar. Och bara att sitta inne med några tända ljus är också så mysigt.
Ja; jag älskar hösten och vintern!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback