Nattuggla.

Oj, hoppsan då var man på jobbet igen.
Ja, det kan bli lite svängningar ibland på schemat.
Hursomhelst har jag haft en skitbra och skön helg.
Jag har dessutom fått några dyrbara minuter med att så samtala med Caroline i telefonen! Åh va underbart det var att höra hennes röst igen. Kändes som om hon var precis i närheten men ändå så var hon så många mil bort.
Sen så vill jag bara säga att jag inte gillar min 90-säng. Den är inte så bra. Men varför klagar jag för? Jag har ju det så bra annars. Jag borde hålla käft. Ja, det ska jag göra. Sofia Brennan ska hålla käft för hon har det ju så bra. Käft på dig.

P.O.
(Peeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaceee Ouuuuuuuuuuuuuuuuut) 


Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback