Ny telefon.


Ja, jag har fixat en ny telefon. Nu ska det minsann gå att skicka sms och ringa till mig, och överhuvud taget använda telefonen!
Jag och mamma var inne i butiken över säkert en timme(!) Först visste jag inte hur jag ville ha det, sen krånglade jag med vilken telefon jag skulle ha. Jag ville ha en enkel, ihopvikbar, med mp3 och kamera. Och helst Sony Ericsson om det fanns.  Fanns det någon sådan telefon? Nej. (Doh!)
Det fanns knappt någon telefon som tilltalade mig utan jag frågade om de hade några äldre modeller. Killen tittade på mig och skrattade:
-Du är min första kund som frågar efter ÄLDRE modeller, annars kommer folk och frågar om telefoner som inte kommit ut i butik ännu. Men tyvärr har vi inte det. (Doh!)
Sen efter väljandet av telefon var det dags att ge sig in hur mycket det skulle kosta o.s.v. Och jag tror att killen sprängdes av frustration inuti eftersom det var svårt för mig och min mamma att förstå hur allt skulle gå till. Flytta abbonemang hit och dit, flytta nummer hit och dit och så rörigt det kunde bli. Och då är det ju inte lätt alla gånger!
Sen var det dags att lämna in den trasiga telefonen och fixa nummer och grejer.
SEN var vi klara. (Och ja, det tog så lång tid att vi inte hann gå och simma som vi hade tänkt)

Nu ska jag titta på Scrubs!

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Anonym

det mesta löser sig jaaa. haft en bra dag?

Postat av: Mimmi

Hej! läser din blogg(som vanligt) du är ju en kul tjej, vill du följa med mig på lördag till st torget kl 12? om du vill det smsa mig för fler hemliga detaljer.

Pussar och kramar..

//Hemlig som fan

2008-09-11 @ 17:39:21

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback