Babbel. Prat. Samtala. Snack. Tjabbel.

Jag förstår inte hur dum man kan vara ibland, att man säger alldeles för mycket som man tänkt att man absolut inte skulle säga till diverse personer. Men när man väl kommit igång och sagt en liten liten sak som kan leda till att man säger för mycker, så hinner man knappt inse att man helt plöstligt råkat avslöja allt, utan ens ha hunnit blinka. Och just då när man inser det ångrar man sig så mycket. Då man bara vill banka skallen i väggen och förbanna sig själv och ställa sig frågan, varför sa jag det för? Jag skulle ju hålla käften, vad håller jag på med?
Jag hatar den känslan för den går ju inte att ändra (som man inte kan göra med så mycket annat förstås, men ändå)


Obs. bilden har inget med inälgget att göra. Vill bara framför att hon som börjar på M och slutar på aja gillar sånt här.

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: M och slutar på aja

Hahaa du är rolig du ;) Saknar dig vännen! <3

2008-09-16 @ 10:05:31
Postat av: Sofiakristina

Baby hör av dig om imorn då! Jag kan ju inte sms dig!

Postat av: Therese

Åh, där har jag varit:p Har du sökt nå fler ställen? Hur länge har du jobb på sjukhuset då? Haha, skön bild.

2008-09-16 @ 17:05:30
URL: http://kregert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback