Power.


Woho äntligen helg. Och den är redan fullspäckad med program. Och när jag säger fullspäckad så menar jag verkligen fullspäckad! Och ändå skulle jag vilja trycka in mer program på mitt schema. Men det hinner jag inte! Kan man ha så mycket att göra som jag har hela tiden? Energin, viljan, ideérna tar ju aldrig slut. Men det vill jag ju inte heller. Jag älskar att ha program framför mig, och ja, kanske lite för mycket ibland t.o.m. Men det är ju sån jag är. Som en hamster i ett springhjul eller vad det kallas. Och det får ni tampas med ni som känner mig.

What to do:
* Gå och kissa
* Flytta sängar
* Möblera om mitt rum för 5389052378503270 gången
* Göra iordning mig för kvällen
* Foreparty


Höst, jag hälsar dig välkommen till Sverige. Myyyyyys.
    

Här har vi era åsikter och tankar och diverse, you name it.
Postat av: Therese

Haha, jo kanske. Men jag antar att jag menar att jag är bra på att tappa bort och den bra på att få mig att tappa bort och därför är vi lika på nåt sätt:P haha, jag vet inte. Hur är det med dej? =)

Postat av: mimmi

hej..

eftersom du inte har ett nr som jag kan nå dig på så kan vi inte göra det där jag tänkte imorrn.. jag har försökt nå dig ifrån olika nr men d går tydligen inte.. aja.. vi får göra nt en annan dag.

Kram

2008-09-12 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback